Tuesday 28 January 2014

Dicucuk duri landak


SEORANG wanita Brazil terpaksa dikejarkan ke hospital selepas kepalanya dicucuk lebih 270 duri landak.

Sandra Nabucco, 52, dari Rio de Janeiro berkata, landak itu jatuh di  atas kepalanya dari  tiang elektrik ketika beliau sedang berjalan sekitar bandar itu.

“Apabila saya menyentuh kepala akibat terlalu sakit, saya dapati banyak duri landak di tangan,” katanya dipetik DailyMail

Sejurus kejadian itu, dia meminta bantuan dari jiran untuk menghantarnya ke hospital.



“Saya diberikan antibiotik dan doktor bedah mengeluarkan lebih 200 duri dari kepala. Ia amat menyakitkan,” katanya.

Beliau berkata, kehadiran landak itu menjadi tanda tanya kerana kawasan dilaluinya bukanlah berhampiran hutan.

'Saya seorang wanita yang kuat; jika orang tua atau kanak-kanak mungkin boleh menyebabkan kematian.’

'Seseorang memberitahu saya ada sepasang landak yang tinggal di kawasan tersebut, tetapi saya tidak pernah melihat mereka.'

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...